... ou comment vivre une vie créative

Tuesday, June 14, 2011

BLUE

13 comments:

Mandy said...

This is so cool..love how the oaint billows like clouds...is that the right word? Xxx

Liette alias Pixelle said...

Hello...je suis canadienne française et je suis contente de retrouver une personne à qui je peux écrire en français mes commentaires...c'est si peu dire!!! Je suis sous le charme de ton art...tu représentes la synthèse pratiquement parfaite du cerveau droit et gauche en harmonie...je suis vraiment impressionnée...j'ai deux fils médecins et je sais la somme de travail que tu dois accomplir, je suis vraiment en admiration...merci d'exister et passe une excellente journée !!

Kristin said...

I adore this piece! It is edgy and smoky and I love the city scape and texture you've created. Wonderful work, thanks so much for sharing, Kristin xo

i.ikeda said...

Beautiful sky texture!

Kindred Spirit said...

I love the composition of this piece! & what a striking blue :D

Ella said...

I love the textured back ground~ It is really stunning~

Terrie said...

Such great texture and it makes the piece so moody. The city scape is great and I really like the addition of the round stamps.

Lori Wostl said...

Left a comment at the Sketchbook Challenge flickr page. this is a great piece. LoriW at Art Camp for Women

Jenny said...

Fabulous page... love the texture... looks wonderful...

Jenny x

Sandi said...

Very COOL!

Lesley said...

Love this! Lots of lovely layers and textures.

creatingme said...

this is so cool. Is the sky smokey? I really like this.

scrapwordsmom said...

Super cool. I can feel the city. Love it!